Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Effectiveness of Marketing Communication strategy
(Adéla Vlasáková)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//hun0y5// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Evaluation of Digital Marketing Communication
(Rushik Rameshkumar Patel)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//92hkt6// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
(Marek Svatoň)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ddmrc/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování značky pro generaci Millennials
(Jakub Macháček)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//17t0vf// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Jak a kde zaujmout generaci mileniálů v rámci marketingové komunikace
(Monika Pleskačová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75113 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
How to Increase efficiency of Chinese Companies
(Sen Ren)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qtfoe/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance & Bachelor of Science in Business Administration | Práce na příbuzné téma
How to attract talents and how to sustain their motivation
(Rafayel Harutyunyan)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jkpu4/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Mladá generace a slow fashion
(Eliška Davidová)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//wshrn1// | Management obchodu a služeb / | Práce na příbuzné téma
Nábor, motivace a odměňování generace Y
(Ivana Ludwigová)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//22jbyi// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Vliv atributů „zelené“ značky na spotřebitele generace Mileniálů
(Lukáš Umlauf)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85565 | Management / | Práce na příbuzné téma