Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování mladých v ČR
(Lucie FRNOCHOVÁ)2019, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//cwcpl2// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Vliv marketingu na sociálních sítích na generaci mladších mileniálů
(Pavla Nedbalová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78743 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
(Vladyslava Molodzinovska)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82969 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Millennial-oriented marketing of luxury goods: a need for CSR
(Anna Tubert)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75934 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Marketingový význam Influencer marketingu v porovnání s word of mouth
(Anna Latifová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80290 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
(Misha Schneeberg)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gt42i/ | Marketing Communication / | Theses on a related topic
Proč generace Millennials nechodí do galerií? Aktuální podoby marketingových strategií ve světových galeriích s případovou studií Moravské galerie v Brně
(Kristýna Schwarzová)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zlvq0/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic
A Research of Millennials And Pro-Sustainable Tourism Behaviors: A Perspective Of Value-Belief-Norm (VBN) Theory
(Mohamed Sokkar)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6y23m0// | Business Administration and Entrepreneurship / | Theses on a related topic
Predictors of purchase intention among Georgian millennials
(Luara Khaburdzaniya)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83803 | Management / | Theses on a related topic
Consumer behavior of Millennials in Czech Republic when facing multiple crises: experiences from the COVID-19 pandemic and the 2022 energy crisis
(Franco Eduardo Rodriguez Esponda)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88365 | Management / | Theses on a related topic