Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
politický marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
(Aleš Drahokoupil)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dge9x/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Zapojení žen v politice očima prvovoličů (se zaměřením na volby do Poslanecké sněmovny 2006-2017)
(Michaela Kleslová)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//erngjj// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Analýza volebních programů TOP 09 a STAN pro volby do PSP ČR v letech 2010 až 2017
(Kristina Dobrovičová)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB14126 | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Komparace českých voleb do Poslanecké sněmovny v letech 2013 a 2017 se zaměřením na stranický euroskepticismus
(Kateřina Horsáková)2019, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a29xi/ | Mezinárodní teritoriální studia / Evropská studia | Práce na příbuzné téma
Politický marketing hnutí ANO ve volbách do Poslanecké sněmovny 2017 a 2021
(Adam CHROBÁK)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//l200od// | Politická komunikace a politický marketing / Politická komunikace a politický marketing / Mezinárodní vztahy a bezpečnost | Práce na příbuzné téma
Analýza výsledků voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR v letech 2013 a 2017
(Vladimír PRÍCKÝ)2021, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//euaevs// | Aplikovaná matematika / Aplikovaná statistika | Práce na příbuzné téma
Celebritizace české politické scény se zaměřením na volby do Senátu Parlamentu ČR v letech 1996 – 2017
(Kateřina Tůmová)2018, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/soziw/ | Mediální a komunikační studia / Politologie | Práce na příbuzné téma
Politický marketing hnutí ANO 2011 ve volbách do PS PČS 2017
(Eliška Procházková)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB12020 | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Analýza debat poslanců a poslankyň v Poslanecké sněmovně ČR a německém Bundestagu v období 2017-2021 ke změně klimatu
(Kateřina Mišovičová)2023, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/x4a6q/ | Environmentální studia / | Práce na příbuzné téma
Politický marketing hnutí ANO ve volbách do Poslanecké sněmovny 2017 a 2021
(Adam CHROBÁK)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//l200od// | Politická komunikace a politický marketing / Politická komunikace a politický marketing / Mezinárodní vztahy a bezpečnost | Práce na příbuzné téma