Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
hédonický efektKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Souvislost tendence k impulzivnímu nakupování, emoční inteligence a iracionálních přesvědčení
(Milan JUREČEK)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//36kyss// | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Online impulsive buying behaviour in India
(Swaroop Muralinathan)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93819 | Management / | Práce na příbuzné téma
Impulzivní a kompulzivní nákupní tendence
(Lenka ŽALMANOVÁ)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//hixqti// | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Virtuální spotřeba: Proč lidé nakupují kosmetické virtuální předměty?
(Daniel Novák)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75537 | Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie | Práce na příbuzné téma
Svépomocná nepeněžní ekonomika na internetu
(Eliška Balharová)2010, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yuvya/ | Humanitní environmentalistika / Environmentální studia | Práce na příbuzné téma
Investiční prostředí ve virtuální real cash ekonomice
(Filip Lehnert)2016, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//57sn1g// | Systémové inženýrství a informatika / | Práce na příbuzné téma
Ekonomika ve virtuálním světě
(Martin Cabala)2009, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//2b3db9// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Nastavení virtuální ekonomiky uvnitř MMOG
(Braňko Husárik)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/23450 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Bitcoins - využití virtuální měny v současné ekonomice DS
(Jiří Páral)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49838 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Virtuální spotřeba: Proč lidé nakupují kosmetické virtuální předměty?
(Daniel Novák)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75537 | Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie | Práce na příbuzné téma