Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
AtributKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nástroje pro identifikaci preferencí zákazníků se zaměřením na conjoint analýzu.
(Jana Petříková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78608 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Conjoint analýza jako nástroj pro vyhodnocení marketingového šetření
(Jana Špačková)2018, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//cm3yul// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Výzkum produktu pomocí conjoint analýzy
(Markéta KRBCOVÁ)2016, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//f9zi58// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Výskum produktov Pivnice Radošina za pomoci conjoint analýzy
(Dominik Sihlovec)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73815 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum
(Michal Hladký)2014, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/r7qsb/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma