Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Bio, a, regionální, potravinaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Chování spotřebitele na trhu s regionálními a bio potravinami
(Jan Fiala)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//3z4fk2// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Značky Regionální potravina, KLASA a BIO pohledem spotřebitele v Plzeňském kraji
(Martin Šrámek)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//hgo4ej// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Návrh e-shop zaměřeného na prodej distrubuci bio výrobků a regionálních produktů
(Martin MIHALIAK)2018, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//oxcdfl// | Aplikovaná informatika / Informatika a výpočetní technika - aplikovaná informatika | Práce na příbuzné téma
Regionální trh vybranými bio komoditami: bio brambory, ovoce a zelenina
(Pavla TANCEROVÁ)2014, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//j8hhnm// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Vyhodnocení finanční pozice firmy s bio-sortimentem a její nástin jejich nemonetárních přínosů
(Kateřina Adamcová)2022, Bakalářská práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//sni62q// | Regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma
Current state of organic production, manufacturing and availability of organic food in Ústí region
(Karolína Malá)2019, Bakalářská práce, Agronomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//y1sjsl// | Zemědělské inženýrství / Agrobyznys | Práce na příbuzné téma
Consumption of Organic and Bio Products by University Students: Comparison of Czech Republic and France
(Katarína Chmelová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/37163 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Organic Food Labelling and its Influence on Generation Y´s Purchase Behavior on German Market
(Jan Fiala)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//bo4lws// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Consumer perception of the dermo cosmetics brand in the Czech Republic, Slovakia, and Hungary: case study L´Oréal Vichy
(Nikola Lomenčíková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88002 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Consumer behavior of Millennials in Czech Republic when facing multiple crises: experiences from the COVID-19 pandemic and the 2022 energy crisis
(Franco Eduardo Rodriguez Esponda)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88365 | Management / | Práce na příbuzné téma