Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 13 prací)
Static Visualization of Motion Capture Data
 (Daniel Klepáč)

2021, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/wde8k/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Pokročilé metody datové analýzy a kartografické vizualizace
 (Jan Russnák)

2018, Disertační práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/c6mhe/ | Geografie (čtyřleté) / Kartografie, geoinformatika a dálkový průzkum Země | Práce na příbuzné téma

Vizualizace environmentálních dat pomocí open source webových mapových služeb
 (Lukáš KOSTKA)

2012, Bakalářská práce, Fakulta technologická / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//x4e5px// | Chemie a technologie materiálů / Inženýrství ochrany životního prostředí | Práce na příbuzné téma

Komplexní analýza a vizualizace otevřených dat ve zdravotnictví
 (Matúš Kravec)

2021, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/pto8m/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma

Vybraný problém analytického zpracování a vizualizace big data
 (Jan Sikora)

2019, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/y7s5c/ | Geografie a kartografie / Geografická kartografie a geoinformatika | Práce na příbuzné téma

Využití služby Michelangelo v engine Unity
 (Maroš Beťko)

2019, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/irnq5/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Virtual reality toolkit for the Unity game engine
 (Vojtěch Juránek)

2021, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/qyryn/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
 (Tomáš Pagáč)

2020, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/fhzb9/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Implementace elastického skrolování v herním vývojovém prostředí Unity
 (Lukáš Lízal)

2018, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/m142o/ | Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu | Práce na příbuzné téma

Vývoj hry v Unity 3D
 (Martin Hotovec)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/l4oes/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 13 prací)