Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
(Pavla Denková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dul6b/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Efektivita vybraných komunikačních systémů u žáků se středně těžkým mentálním postižením v prostředí základní školy speciální
(Jana Kubatová)2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/q4zef/ | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele | Práce na příbuzné téma
Efektivita konkrétních nástrojů komunikačního mixu vhodných pro neziskový sektor sledovaná na komunikační strategii vybrané nadace
(Jakub Janoušek)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fny23/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Efektivita komunikačního mixu trhu s byty
(Eliška Jiranová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93829 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Efektivita komunikačních nástrojů v návaznosti na průzkum spokojenosti zaměstnanců
(Lucie Jehnětová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/53274 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Efektivita komunikačních prostředků ve skupině externích pracovníků organizace.
(Jan Rogos)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69950 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Efektivita komunikačních nástrojů festivalu Flaming Nights
(Vojtěch Ustohal)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jx2zgs// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a small Slovak company
(Patrícia Šulíková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78282 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Communication Strategy of a Selected Company in A-Class Event Market
(Ekaterina Sikorenko)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71086 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Digital Communication Strategy for Tassimo Brand
(Alena Farková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/62263 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma