Theses on the same topic (having an identical keyword):
Řízení pracovního výkonuKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Performance Management
(Pavel Kuta)2010, Diplomová práce, UHK, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM294 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Theses on a related topic
Vliv monitoringu hovorů na řízení výkonu zaměstnanců call centra
(Denisa Ficencová)2019, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/gsnqei/ | Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku | Theses on a related topic
AI-based Solution for automated call scoring and quality monitoring in call centers
(Oleg Gerasimov)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90919 | Data a analytika pro business / | Theses on a related topic
Emoční inteligence a osobnost prodejců call centra ve vztahu k jejich pracovnímu výkonu
(Gabriela SMOLKOVÁ)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//46vq42// | Psychologie / | Theses on a related topic
Zvýšení motivace zaměstnanců Call Centra
(Karolína Homolová)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/139835 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Stres a jeho vliv na pracovní výkon operátorů v call centru
(Michaela Klembarová)2015, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//xeefkp// | Ekonomika a management / Manažerská studia - řízení lidských zdrojů | Theses on a related topic
Vliv monitoringu hovorů na řízení výkonu zaměstnanců call centra
(Denisa Ficencová)2019, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/gsnqei/ | Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku | Theses on a related topic
Supervizní podpora operátorů call centra
(Barbora Ulmanová)2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iz7id/ | Pedagogika / Andragogika | Theses on a related topic
Hodnocení výkonu pracovníků call centra
(Václav Míček)2018, Bakalářská práce, Masarykův ústav vyšších studií / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/52iyge/ | Řízení a ekonomika průmyslového podniku / | Theses on a related topic
Vliv monitoringu hovorů na řízení výkonu zaměstanců call centra
(Denisa Ficencová)2019, Diplomová práce, České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//wejj44// | Řízení rozvojových projektů / | Theses on a related topic