Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingová komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv marketingové strategie na vnímání značky LEGO® dospělými spotřebiteli
(Šárka Málková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93683 | Management / | Práce na příbuzné téma
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
(Jan-Michel Gawinski)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93669 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Consumers’ Perception of Firm responses to Corporate Social Responsibilities within the Luxury Fashion Industry
(Affaan Asma Manzil Luquman)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91596 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Vnímání změny strategie řetězce Lidl spotřebiteli
(Dominika Koušová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76364 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vnímání změny strategie řetězce Lidl spotřebiteli v ČR
(Dominika Koušová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/76364 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vnímání změny strategie maloobchodního řetězce Lidl spotřebiteli
(Michaela Petráková)2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//ja73qs// | Ekonomika a management / Management obchodní činnosti | Práce na příbuzné téma
Consumer Perception of Tesco Private Labels in the Czech Republic
(Alina Valetova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72948 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
(Anna Větrovcová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/me6v9/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
(Anna Slabunova)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ij499/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma