Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
(Karyna Yusupova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sbkgp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strategie marketingové komunikace na sociálních médiích Národní galerie v Praze a Centra současného umění DOX
(Sarah Salehová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/57114 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Analýza online komunikace a propagace firem
(Elena Gorbatykh)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76044 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Internet jako prostředek komunikace a propagace firem
(Martin Štroffek)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52716 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu | Práce na příbuzné téma
Vizuální Komunikace Muzeí: Článek propagace kulturního dědictví
(Anna Zázvorková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//kqs5o7// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Propagační strategie hrané seriálové tvorby České televize. Diskurzivní analýza propagace seriálu Trapný padesátky
(Michal Trusina)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wjmug/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Módny blog ako marketingový nástroj
(Patrícia Tothová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49886 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma