Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 13 prací)
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
 (Pavlína Petrová)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/qiaf6/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma

Marketingová komunikace firmy Alpine Pro s generací Y
 (Markéta Šebíková)

2017, Bakalářská práce, Fakulta textilní / Technická univerzita v Liberci

http://theses.cz/id//hgacn7// | Textil / Textilní marketing | Práce na příbuzné téma

Analýza marketingové komunikace společnosti Direct Alpine s.r.o.
 (Alice Veverková)

2018, Bakalářská práce, Fakulta textilní / Technická univerzita v Liberci

http://theses.cz/id//k6r6mv// | Textil / Textilní marketing | Práce na příbuzné téma

Plán integrované marketingové komunikace firmy ALPINE Pro ve Zlíně pro rok 2008
 (Petra HUDCOVÁ)

2008, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//w1i67b// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma

Zařazení sociálních sítí mezi komunikační nástroje firmy Direct Alpine s.r.o.
 (Eva Phuong Bui)

2016, Bakalářská práce, Fakulta textilní / Technická univerzita v Liberci

http://theses.cz/id//jyppce// | Textil / Textilní marketing | Práce na příbuzné téma

Význam UNESCO památek pro cestovní aktivitu generace Y a Z
 (Eliška Němcová)

2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//00cmdm// | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma

Návrh komunikační strategie pro generace Y a Z na trhu práce
 (Soňa Kapusňáková)

2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/143279 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Návrh komunikační kampaně pro generaci Y ve vztahu ke zdravému životnímu stylu
 (Kateřina Strašilová)

2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//cz5gu9// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Komparace rozhodovacího procesu pro generace Z a Y při nákupu sportovní obuvi
 (Jakub Lžičař)

2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//hapo26// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Význam televizní reklamy pro generaci Y
 (David Šíma)

2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu

http://theses.cz/id//ad860d// | Magisterské programy (Ing.) / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 13 prací)