Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
značkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Plus size modelky a inkluzivní marketing v marketingové komunikaci dámských módních značek.
(Patricie Valíčková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//fqdmpr// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Dámská módní značka a emoční marketing
(Veronika Hasalíková)2015, Bakalářská práce, Fakulta textilní / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//xh8mn1// | Textil / Textilní marketing | Práce na příbuzné téma
Působení vizuálního zpracování reklamy na emoce a vnímání značky
(Gabriela Pličková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//bbj7vh// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Emoce v marketingové komunikaci
(Milana Salimova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/st2rh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Emoce v reklamě-jejich využití či zneužití?
(Ivana BAJGAROVÁ)2007, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ya0lgp// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma