Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
trh s uměnímKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Trh s uměním v České republice
(Lucie Bočková)2024, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lhj38/ | Hospodářská politika / | Práce na příbuzné téma
Chování zákazníka na trhu s uměním
(Markéta Mičková)2021, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//axzas4// | Ekonomika podniku / | Práce na příbuzné téma
Dynamika aukčního trhu s uměním na internetových platformách
(Anežka Šůstková)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sy1w7/ | Sdružená uměnovědná studia / | Práce na příbuzné téma
Aspekty českého sekundárního trhu s uměním 19. století
(Lucie Česká)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yv9s2/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Nabídka ubytovacích služeb ve Znojmě pro konkrétní segment trhu - rodiny s dětmi
(Simona Groisová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//cffzk4// | Ekonomika a management / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Nabídka služeb veřejných stravovacích zařízení v Třebíči pro konkrétní segment trhu - rodiny s dětmi
(Michaela Uttendorfská)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//43k5zi// | Ekonomika a management / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Analýza segmentů aukčního trhu s uměním České republiky v letech 2006-2022
(Jaromír Vondra)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//1cl049// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Loajalita vybraného segmentu zákazníků na trhu s tabákovými výrobky
(Aneta Boušková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79361 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
(Martin Tuček)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fkx9z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení vybraného segmentu trhu s byty v ČR
(Veronika Novosádová)2019, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/135516 | Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa | Práce na příbuzné téma