Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Senzorický marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sensory marketing and the cross modal correspondences: The effect of product colour on the perception of product odour
(Adriana Starostová)2015, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75751 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
(Kateřina Bilinová)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/d5mmn/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Smyslový a emoční marketing.
(Petra Mendlíková)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/28538 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Sensory marketing and the cross modal correspondences: The effect of product colour on the perception of product odour
(Adriana Starostová)2015, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75751 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Preference barev jako indikátor dlouhodobého emočního nastavení
(Jitka Bednaříková)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ixahh/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Problematika preference barev u dětí na 1.stupni ZŠ jako prostředek usuzování jejich temperamentu
(Jana ŠEMBEROVÁ)2010, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//tzbz7g// | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol | Práce na příbuzné téma
Vztah mezi preferencí barev a vlastní týmovou rolí
(Monika Šeböková)2009, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/oeirv/ | Humanitní studia / Psychologie | Práce na příbuzné téma
Sensory marketing and the cross modal correspondences: The effect of product colour on the perception of product odour
(Adriana Starostová)2015, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75751 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma