Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Politická komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Politický marketing
(Lukáš Jíra)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/za2q8/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Politický marketing v české politice
(Jakub Gorgol)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xx8vr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Problematika volebního chování a politický marketing
(Tereza Krsková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/laca5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Politický marketing regionálního volebního subjektu
(Tereza Woznicová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a3ek9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Politický marketing České pirátské strany v roce 2021
(Kůsová Kůsová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s2pqb/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
(Lucia Szabóová)2023, Diplomová práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/t2tmb/ | Mezinárodní a diplomatická studia / | Práce na příbuzné téma
Politický marketing včetně projektové studie
(Martin Rusilo)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/n6920/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Permanentní kampaň a její vymezení vzhledem k volební kampani
(Pavla Janulíková)2016, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rfl9w/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Permanentní kampaň – forma komunikace hnutí ANO 2011 s veřejností
(Matěj Kůrečka)2016, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s1kje/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Permanentní kampaň jako účinný nástroj politického marketingu?
(Šarlota DAŇHELOVÁ)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//2b54zi// | Politologie / Politologie a evropská studia | Práce na příbuzné téma