Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová strategie rodiné firmy Jandových
(Martin Janda)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xq1p6/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie kavárny Kafebobule
(Hana Kopecká)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/sef4o/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie Izonex Group s.r.o.
(Roman Petruška)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/a9pfu/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie uvedení podniku poskytujícího poradenské služby sportovcům na trhu
(Sharon Gruberová)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/cb3j3/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie společnosti Manufaktura
(Tereza Rosová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85516 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie Tierra Verde
(Tereza Černá)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89207 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Konstrukce věrnostního programu jako klíčové součásti marketingové strategie
(Olga Čermáková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kjogw/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
(David Mikulecký)2019, Diplomová práce, AKADEMIE STING
• https://is.sting.cz/th/m99v7/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitele na trhu rychlého občerstvení v době pandemie COVID-19
(Miroslav Duda)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//847fm3// | Podnikání a administrativa / | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní chování českého spotřebitele na trhu rychlého občerstvení
(Tereza Tříšková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//fhvfgv// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma