Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Průmyslový marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sledování efektivnosti marketingu ve stavebním podniku
(Pavel Čermák)2016, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//y0skvg// | Stavební inženýrství / | Práce na příbuzné téma
Marketingové procesy ve stavebnictví aplikované ve vybrané firmě
(Romana Bendová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/w5eum/ | Stavitelství / Stavební management | Práce na příbuzné téma
Sledování efektivnosti marketingu ve stavebním podniku
(Ivan Vrána)2016, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//lfw0gz// | Stavební inženýrství / | Práce na příbuzné téma
Otázky komunikace a marketingu ve stavebním podniku
(Jan Vopelka)2015, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//n8p9db// | Stavební inženýrství / | Práce na příbuzné téma
Sledování efektivnosti marketingu ve stavebním podniku
(Pavel Čermák)2016, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//0vya99// | Stavební inženýrství / | Práce na příbuzné téma
Plán adaptace zaměstnanců útvaru komunikace se zákazníky
(Josef Kišac)2023, Diplomová práce, Fakulta materiálově-technologická / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/150483 | Management kvality a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace ve fitness průmyslu
(Kryštof Wetter)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zi4jz/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Krizová komunikace v sektoru kreativního průmyslu - v reklamě
(Veronika Schwarzová)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/gwojg/ | Mezinárodní management a marketing / | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
(Jana Rendlová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z2b0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
(Veronika Čelková)2023, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/g4sp0/ | Marketing / | Práce na příbuzné téma