Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
onlineKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz
(Gelatková Gelatková)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ncggq/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské chování seniorů v online prostoru: faktory ovlivňující nákup potravin
(Lenka Zachová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94549 | Management / | Práce na příbuzné téma
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
(Radka Bauerová)2020, Disertační práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/fw1mn/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující impulzivní nákupní chování spotřebitelů při nákupu potravin online
(Adam Sova)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//dqwcpw// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující rozhodnutí zákazníka nakupovat potraviny prostřednictvím internetu
(Martina ŠLECHTOVÁ)2019, Diplomová práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//p6wuhx// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vliv pandemie Covid-19 na chování spotřebitele při nákupu potravin online
(Alice Baculáková)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/eiemy/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma