Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Zákaznická spokojenostKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
(Lucie Šperková)2015, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78568 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
(Regina Dervišoska)2021, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f1lyj/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
(Veronika Masná)2023, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m51ie/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
(David Šafr)2017, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//umiazz// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma
Zákaznická spokojenost v online nakupování
(Rosalie Ovesná)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93267 | Management / | Práce na příbuzné téma
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
(Thi Nga Vo)2019, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//l40nt0// | Economics and Management / Management and Economics | Práce na příbuzné téma
Rebranding dealerské sítě společnosti ŠKODA AUTO Česká Republika a jeho dopad na zákaznickou spokojenost.
(Jiří Fligr)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//w14yr6// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Corporate identity společnosti Škoda Auto a.s.
(Radim Havlišta)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y2uf7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Změna Corporate Identity jako prostředku Růstové strategie společnosti ŠKODA AUTO a.s.
(Barbora Spitzerová)2017, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//plrk30// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma
Dopad změny corporate identity na marketingovou komunikaci firmy
(Karel Kohout)2018, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//kq9ozf// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma