Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ZnačkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vizuální identita značky
(Bianka Demčáková)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ajmgqg// | Multimédia a design / Digitální design | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
(Karolína Šaňková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89268 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků
(Lukáš Dlouhý)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93841 | Management / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Ekaterina Ovchenkova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ew9gx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů komunikačního mixu k utváření identity podnikatelského subjektu
(Michaela Stejskalová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sjvxf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Image města Napajedla
(Boris Martínek)2012, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n8zs9/ | Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství zeměpisu pro základní školy | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podnikatelského subjektu
(Kateřina Jandová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eth3m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na poptávku a image firmy
(David Randák)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ih24v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza image městské čtvrti
(Kateřina Bergerová)2016, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/113545 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Strategie řízení image značky banky
(Jana Kňažko)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n822q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma