Theses on the same topic (having an identical keyword):
Budov%25C3%25A1n%25C3%25AD%2520zna%25C4%258DkyKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Influencer marketing pri budovaní značky z oblasti športovej výživy
(Andrea Gašpárková)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//doam4j// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Theses on a related topic
Sociální marketing jako nástroj pro posílení značky
(Ondřej Bačina)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/okeqh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
(Nikola Kozáková)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//17p0wx// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
(Anastasiia Kalchenko)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/awjq5/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Značka a její působení na zákazníka
(Lucie Havlíková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u5och/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
James Abbott McNeill Whistler jako umělecká značka
(Martina Svobodová)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/r8n4x/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
(Aneta Szulló)2023, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iwc55/ | Regionální rozvoj a cestovní ruch / | Theses on a related topic
Biokonjugáty nanočástic pruské modři jako značka pro imunostanovení
(Květa Mertová)2020, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/i3ava/ | Aplikovaná biochemie / | Theses on a related topic
Kultúra ako značka. Potenciál využitia franchisového modelu v kultúrnych inštitúciách
(Lenka Kavuľová)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yqk4m/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
(Klára Surmová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/mn389/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Theses on a related topic