Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový výzkum podmínek pro zvýšení přidané hodnoty u vybraných dílů a komponent potravinářských technologií
(Nikola Němcová)2019, Diplomová práce, Fakulta materiálově-technologická / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/136501 | Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum v praxi
(Jan Cikrt)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/fnujs/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání | Práce na příbuzné téma
Analýza fungování a rozvoj regionální značky Vysočina regionální produkt
(Martin Brodský)2018, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//aq378t// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Vnímání regionální značky PODKRKONOŠÍ - regionální produkt®
(Petra Pavlínková)2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//41ofws// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje (případová studie)
(Miroslav Chlumský)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//81zsx6// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Vnímání produktů s regionální značkou konečnými spotřebiteli
(Milan Přílepek)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/jhkfo/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
(Ludmila Kopečná)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/bggf3/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
(Veronika Davidová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/tcmef/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Zvýšení povědomí o značce firmy První Znojemská realitní kancelář s.r.o.
(Jakub Leinberger)2016, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/rwwjm/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Proces posílení povědomí o značce „Urlaub in Österreich“ jako značce, snažící se o zlepšení udržitelnosti v oblasti turismu
(Adéla Malinovská)2024, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//7ejp3y// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma