Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh marketingové kampaně pro zvýšení povědomí o značce
(Hanačíková Hanačíková)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/oiq98/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Měření povědomí o značce About you
(Sandra Jaroňová)2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/t2hni/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
(Kateřina Fantová)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/d43kt/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Povědomí českých spotřebitelů o kvalitativních značkách potravin a potravinářských výrobků
(Kristýna Polcarová)2022, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/y2mn1/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Povědomí o značce a zákaznická spokojenost společnosti MP Krásno, a.s.
(Markéta Vrbíková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86696 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv spolupráce vybrané firmy s influencerem na povědomí o značce
(Zuzana VACUROVÁ)2020, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//sechpc// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Sponzorství jako marketingový nástroj ke zvýšení povědomí o značce ruského týmu motosportu
(Vlada Alekseevna Plotnikova)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//dmg2fi// | Media and Communications Studies / Marketing Communications | Práce na příbuzné téma
Image a povědomí o značce Y mezi studenty FSE UJEP
(Olena NAZARUK)2020, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//c0cnsi// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma