Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza vývoje image produktu
(Sára Marie Cimalová)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153061 | Marketing / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Rozbor image vybrané firmy/značky
(David Passler)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tr2u9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie a image značky Persil na českém trhu z pohledu udržitelnosti, návrhy na zlepšení
(Veronika Gabrielová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89175 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK
(Karolína Tomášková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uo0ip/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza image produktu Jack Daniel´s Tennessee Fire na českém trhu
(Jiří Papoušek)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52860 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Event marketing jako nástroj pro vytváření image prémiové značky
(Kateřina Kročková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qtjxs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Značka jako součást konkurenceschopnosti vybraného produktu cestovního ruchu
(Lucie BRYNDÁČOVÁ)2019, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//3k8y0e// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
(Kristýna Kosatíková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y497x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza image značky na trhu s čínskou medicínou
(Tereza Polášková)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/139868 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
(Petra Tomšovicová)2023, Diplomová práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/arlrg/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma