Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
obalKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
1. Teoretická část: Historie a současné trendy v obalové technice. Dokumentace této tvorby v Grafickém designu. 2. Praktická část: Série obalů na konkrétní produkt s výrazným podílem experimentu a technologické úspornosti řešení.
(Pavel COUFALÍK)2010, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//m0at4f// | Výtvarná umění / Multimedia a design - Grafický design | Práce na příbuzné téma
1. Teoretická část: Historie a současnost obalů na LP klasické gramofonové desky 2. Praktická část: Série obalů (remake) na LP gramofonové desky
(Eugen FINKEI)2010, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//e0tp8x// | Výtvarná umění / Multimedia a design - Grafický design | Práce na příbuzné téma
Obalový design jako nástroj marketingové a obchodní strategie
(Adéla Bašníková)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//8xmusr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Obalový design jako nástroj marketingové a obchodní strategie
(Adéla Bašníková)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//8xmusr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
(Klára Dražanová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/il65o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
(Klára Hrabčáková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yq0x9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv principů nedostatku jako marketingových taktik na nákupní rozhodování mladé generace v kontextu e-commerce
(Nikol Brotánková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92668 | Management / | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
(Kristýna Holasová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jf1zx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
(Lapáčková Lapáčková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nk28i/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
(Lucie Tůmová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iylna/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma