Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
(Denisa Gizová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nbe1i/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Produkt - zdroj konkurenční výhody
(Jana Fišerová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rafj5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza dopadu nedodržení specifikací zákazníka na produkt
(Jan Nechánský)2016, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//gxh3dn// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
(Adam Trůbl)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uwdve/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zlepšování přístupu k identifikaci a evidenci požadavků zákazníka na produkt
(Viktorie Trungerová)2016, Bakalářská práce, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/114519 | Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management jakosti | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
(Jana Rendlová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z2b0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma