Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Cílená komunikace

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 4 » (celkem 35 prací)
Implementace zákaznických segmentů do CRM systému firmy OEZ s.r.o.
 (Linh Giang Phamová)

2020, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//k5rg4d// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma

Analýza chování zákazníka, segmentace trhu a řízení vztahů se zákazníky (CRM) ve společnosti Grandhotel Bohemia
 (Petr Beránek)

2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/nvtzr/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma

Segmentace zákazníků internetového obchodu pomocí RFM analýzy
 (Natálie Růžičková)

2024, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/bghq4/ | Podniková informatika / | Práce na příbuzné téma

Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě ŘEMPO VEGA, s. r. o.
 (Zdeňka ADAMČÍKOVÁ)

2010, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//pmpawz// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma

Segmentace klientely vybrané banky a metody jejího získávání
 (Kateřina Novotná)

2014, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

https://is.ambis.cz/th/nfypx/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma

Metody a nástroje pro CRM ve firmě
 (Daniel Pruška)

2023, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice

http://theses.cz/id//vvpddz// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma

Projekt zlepšení vztahů se zákazníky pomocí zavedení prvků CRM ve firmě XY
 (Šimon JEHLIČKA)

2010, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//vmi5lb// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma

Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků Bikar Metalle Slovakia s využitím prvků CRM
 (Soňa Flašíková)

2016, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//d71sxu// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma

CRM - nástroj budování loajality zákazníků a konkurenceschopnosti fotbalového klubu
 (Jakub Andrýsek)

2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/ev9av/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Jak si zákazníci vybírají internetový obchod?
 (Annamária Kuchtiaková)

2016, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ya945/ | Matematika / Ekonomie | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 4 » (celkem 35 prací)