Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Cílená komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Implementace zákaznických segmentů do CRM systému firmy OEZ s.r.o.
(Linh Giang Phamová)2020, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//k5rg4d// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Analýza chování zákazníka, segmentace trhu a řízení vztahů se zákazníky (CRM) ve společnosti Grandhotel Bohemia
(Petr Beránek)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nvtzr/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Segmentace zákazníků internetového obchodu pomocí RFM analýzy
(Natálie Růžičková)2024, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bghq4/ | Podniková informatika / | Práce na příbuzné téma
Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě ŘEMPO VEGA, s. r. o.
(Zdeňka ADAMČÍKOVÁ)2010, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//pmpawz// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Segmentace klientely vybrané banky a metody jejího získávání
(Kateřina Novotná)2014, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/nfypx/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Metody a nástroje pro CRM ve firmě
(Daniel Pruška)2023, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//vvpddz// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Projekt zlepšení vztahů se zákazníky pomocí zavedení prvků CRM ve firmě XY
(Šimon JEHLIČKA)2010, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vmi5lb// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků Bikar Metalle Slovakia s využitím prvků CRM
(Soňa Flašíková)2016, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//d71sxu// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
CRM - nástroj budování loajality zákazníků a konkurenceschopnosti fotbalového klubu
(Jakub Andrýsek)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ev9av/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Jak si zákazníci vybírají internetový obchod?
(Annamária Kuchtiaková)2016, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ya945/ | Matematika / Ekonomie | Práce na příbuzné téma