Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Země původuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The impact of country level factors on the choice of R&D offshoring location
(Armanay Duisenova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88234 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Country of Origin efekt vybraných produktů na spotřebitelské chování
(Veronika Procházková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85325 | Management / | Práce na příbuzné téma
Country of Origin Effect a marketing vín
(Jan Řebíček)2024, Diplomová práce, Škoda Auto Vysoká škola o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//508cnp// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Impacts of Ethnocentrism and Country of Origin on Purchase Decision in Tanzania
(Grace Edward Mbwiga)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92669 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
(Mahammad Mammadov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78601 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
(Hiral Dhruvin Panchal)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/151584 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
The "Made in Czech" Country-of-Origin Effect on Czech Brands
(Alejandro Rodríguez Pérez)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74820 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Country of origin effect and the impact of brand nationality on the perception of quality in the luxury goods market
(Silvie Dittertová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48052 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Efekt země původu a jeho vliv na spotřebitelské chování
(Veronika Šilhanová)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bgf9c/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vliv země původu na prefecenci konzumenta vín.
(Veronika Šilhanová)2020, Bakalářská práce, CEVRO Institut
• https://is.vsci.cz/th/e2n1w/ | Hospodářská politika a správa / Hospodářská politika | Práce na příbuzné téma