Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
(Tereza Dufková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e8w0d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
(Lenka Jíchová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rhxiw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
(Miroslav Běloch)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w0o6t/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
(Barbora Čížková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d9pvn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
(Michaela Klusáková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qm8ab/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
(Pavlína Hovorková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dpb2c/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití multimediální komunikace v marketingovém mixu podniku
(Jan Astl)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mujli/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
(Andrea Semančíková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/m4t6z/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Reklama jako sémiotický problém (Reklama a její sémiotická analýza)
(Jiří Brázdil)2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Univerzita Palackého
• http://theses.cz/id//qtnmzv// | Filologie / Německá filologie | Práce na příbuzné téma
Marketing strategy of Nike
(Mariam Ismailova)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78709 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma