Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
spotřebitelKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu exotické dovolené
(Nicoletta KALINOVÁ)2019, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//m426wo// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu exotické dovolené
(Nicoletta KALINOVÁ)2019, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//m426wo// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Spotřební chování studentů VŠE při výběru a v průběhu dovolené
(Kateřina Kirchnerová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/41205 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebního chování turistů při výběru dovolené
(Karin Kondziolková)2020, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ax030/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Lázeňství a turismus | Práce na příbuzné téma
Spotřební chování vybraného segmentu zákazníků ve službách
(Kristýna HAMRLOVÁ)2018, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//x2d7jo// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Změna chování spotřebitele při výběru dovolené v době pandemie COVID-19 v Jihočeském a Královehradeckém kraji
(Rýdlová Rýdlová)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/j2dzr/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Spotřební chování a zdravý životní styl
(Ivana Kolářová)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/26630 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebního chování při výběru destinace
(Daniel Prošek)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13482/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebního chování při výběru destinace
(Adéla Apltauerová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13844/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Obsahová analýza tématu cestovní ruch v českých médiích - televize, rozhlas, deníky a týdeníky
(Adéla Petránková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13527/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma