Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
(Lenka Odehnalová)2020, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iohbn/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Diagnostický proces poruch autistického spektra: Pohled rodičů a odborníků
(Kateřina Paříková)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/q2rlo/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Vliv poruch autistického spektra na vývoj grafomotoriky dítěte předškolního věku
(Iveta Kuldová)2010, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rhd4t/ | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele | Práce na příbuzné téma
Diagnostická činnost v praxi učitele na 1. stupni ZŠ pro zlepšení kvality života žáků ve třídě
(Hana Koblihová)2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cv0fv/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Projevy mentální retardace v Kresbě tří stromů
(Kristýna Polášková)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qconx/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Využití prvků TEACCH programu při výuce žáků s těžkým mentálním postižením a souběžným postižením více vadami
(Lenka Nebuchlová)2007, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/s5svi/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma