Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Preference značky v rámci nákupního rozhodování u generace Z
(Lucie Karlíková)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6bnp68// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Faktory ovlivňující preference konzumentů čaje
(Arseniy Moseychuk)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/zbywq/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Theses on a related topic
Preference značky v rámci nákupního rozhodování
(Zuzana Kratochvílová)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//w81xx7// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Preference značky tenisek v rámci nákupního rozhodování u generace Y a Z
(Kristýna Cahlíková)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//z8dn67// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Preference značky v rámci nákupního rozhodování
(Jiří Prášek)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qfcbjq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Preference značky v rámci nákupního rozhodování
(Karel Halberštádt)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//l5pclp// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Vliv globalizované produkce potravin na chuťové preference spotřebitele
(Martin Kulich)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f1ikq/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Preference značky v rámci nákupního rozhodování generace Z
(Karolína Koukalová)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//55fh47// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku
(Věra Smýkalová)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//l1x5bt// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Spotřební chování s ohledem na privátní značky
(Magdalena Tylšová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79458 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic