Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

3D, Simulátor, pre, hru, futbalu, robotov

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 21 prací)
Unity Toolkit for 3D Scene Recording and Reconstruction
 (Ján Popeláš)

2021, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/hz7l6/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Vývoj hry v Unity 3D
 (Martin Hotovec)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/l4oes/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Tvorba assetů počítačových her pro herní engine Unity 3D
 (Milan Horák)

2019, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / Univerzita Pardubice

http://theses.cz/id//5mm2pj// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma

Vývoj 2D hry v herním enginu Unity3D
 (Petr Klouček)

2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//jlsoio// | Systémové inženýrství a informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma

3D plošinová hra vytvořená pomocí Unity Enginu
 (Albert KAUFMAN)

2022, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//p5b78d// | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Vývoj 3D hry v enginu Unity
 (Ivan Usachev)

2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//20ggys// | Informatika / | Práce na příbuzné téma

Vizualizace komplexních sítí pomocí 3D enginu Unity
 (Daniel Milián)

2021, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/143827 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma

Tvorba assetů pro hru pro herní engine Unity 3D
 (Jan Houžvička)

2017, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / Univerzita Pardubice

http://theses.cz/id//q2xbq4// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma

API pro práci se strategiemi a taktikami 3D simulátoru pro hru fotbalu robotů
 (Sebastián Husár)

2019, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/136229 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma

Architektura hry fotbalu robotů
 (Daniel Štrba)

2011, Diplomová práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/87064 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 21 prací)