Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
analýzaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza strategie budování značky
(Jana Šuráňová)2013, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g5fto/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza budování značky
(Lucie Šmídová)2011, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/x0xtz/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Analýza trendů a faktorů působícíh při tvorbě a budování značky Elysa
(Dominik Ristić)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//l70gw4// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza strategie budování firemní značky
(Zuzana Kulíšková)2010, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z53uh/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Budování značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybrané firmě
(Žaneta Senftová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/icyj2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza budování značky
(Martin Táborský)2024, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//mi0va7// | Ekonomika a management / Management podniku | Práce na příbuzné téma
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
(Nadezhda Axyonova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yzs0d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie budování hodnoty značky
(Soňa Lavičková)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/nvohd/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
(Viktorie Fingerhutová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/v8ao1/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza využití Zlínského Filmového Festivalu pro budování Analýza využití Zlínského filmového festivalu značky Kovárny VIVA a.s. a nábor zaměstnanců
(Filip Húšť)2023, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//k6362v// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma