Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
analýza postojůKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Effect of the Indirect and Direct contact with Immigrants on the Formation of the Attitudes towards immigrants: Multilevel Comparative Analysis of European Countries
(Michaela Šedovičová)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/txbur/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma
Organic Food Market as an oportunity for SME
(Nikola Laňková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t03a8/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Exploring the consumer intentions on buying organic food
(Rashedul Hoque)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/imaq0/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Marketing promotion of organic food in the Czech Republic
(Denisa Schreiberová)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//6jp5qf// | Economics and Management / European Agrarian Diplomacy | Práce na příbuzné téma
Organic Food Labelling and its Influence on Generation Y´s Purchase Behavior on German Market
(Jan Fiala)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//bo4lws// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Consumer behavior towards organic food: The case of Vietnam
(Dang Minh Thu)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83838 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Consumer Perception of Organic Food in Armenia
(Inessa Avagyan)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79736 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Setting up of an organic food grocery
(Anna Květoňová)2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//dzwgwn// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Typologie zákazníků společnosti prodávající sportovní zboží
(Kristýna Pavelková)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153294 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Typologie zákazníků na trhu piva
(Lucie Majerová)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/152804 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma