Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
exportní strategieKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza exportní a marketingové strategie v sektoru pivovarnictví na konkrétním příkladu
(Pavla Vyhnalová)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/14586 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analysis of Consumer Attitudes to Social Media on Indian Market
(Anirudh Nemmeli Srinivasan)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153106 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Tvorba dodavatelské sítě při investičním vstupu vybrané společnosti na indický trh
(Kristýna Bistiaková)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//0lo3aq// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Podnik v mezinárodním prostředí | Práce na příbuzné téma
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
(Dhruvin Chandrakant Panchal)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/151585 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
(Hiral Dhruvin Panchal)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/151584 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Komparativní přístup při vstupu na nový trh v automobilovém průmyslu
(Markéta Nováková)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//8zh52d// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Identification of Consumer Attitudes Towards the Brand of Biscuits in the Indian Market
(John Love Joy Sahaya Raj)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/155002 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Indický trh s luxusním zbožím
(Hana Dytrtová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45417 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Intercultural aspects and success factors of European companies entering the Indian market
(Ondřej Pilný)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//guzqi4// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Vstup firmy na zahraniční trh
(Hana Korandová)2013, Bakalářská práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/sq86v/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem | Práce na příbuzné téma