Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vnímání luxusní kosmetické značky Biotherm cílovou skupinou spotřebitelů
(Šárka Nováková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79754 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Budování české luxusní hodinářské značky
(Jan Řehořovský)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91657 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Dopad trendu udržitelnosti na Haute Couture a na luxusní oděvní značky
(Alžběta Kirschnerová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80275 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Budování značky s positioningem jako luxusní značka
(Jakub Bůšek)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//ph6oq7// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Podnikatelský plán založení módní značky
(Filip Létal)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xx2x0/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Role image v marketingovém řízení luxusní značky Christian Dior
(Patrycja Szuściková)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j5rbn2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití e-marketingu při propagaci luxusní značky W LINIE na českém a slovenském trhu
(Jan Chocholáč)2014, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//3bcq9s// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketing luxusní značky Dior
(Pavla Sedláková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69958 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie značky Gaggenau na trhu
(Robin Brázda)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82706 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Co-Branding between Luxury Fashion Brands and Mass Fashion Brands
(Svetlana Khaustova)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/38958 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma