Theses on the same topic (having an identical keyword):
AsteriskKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Databázová aplikace pro Call Cehtrum
(Jiří Klíma)2007, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/55133 | Aplikovaná informatika / Podnikové informační systémy | Theses on a related topic
Vývoj aplikace Záchranka od roku 2016
(Martin Zapletal)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola zdravotnická
• https://is.vszdrav.cz/th/tizy5/ | Zdravotnické záchranářství / | Theses on a related topic
Softwarová podpora práce operátorů Call Centra
(Matěj Šedivý)2013, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/mabjg/ | Ekonomika a management / Informační technologie a management | Theses on a related topic
Webové rozhraní pro monitoring call centra na bázi Asterisk PBX
(Adam Molin)2019, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/136183 | Informační a komunikační technologie / Mobilní technologie | Theses on a related topic
Implementation of artifical intelligence services in cloud call centre agent panel
(Adam Kovářík)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85187 | Aplikovaná informatika / | Theses on a related topic
Aplikace modelu vícekriteriální analýzy variant v podniku
(Filip Štěpán)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//r2g5qp// | Veřejná správa a regionální rozvoj - k.s. Šumperk / | Theses on a related topic
Webové rozhraní pro monitoring call centra na bázi Asterisk PBX
(Adam Molin)2019, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/136183 | Informační a komunikační technologie / Mobilní technologie | Theses on a related topic
Call centrum na platformě Asterisk
(David Rykala)2016, Diplomová práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/115962 | Informační a komunikační technologie / Mobilní technologie | Theses on a related topic
Vliv monitoringu hovorů na řízení výkonu zaměstnanců call centra
(Denisa Ficencová)2019, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/gsnqei/ | Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku | Theses on a related topic
Webové rozhraní pro monitoring call centra na bázi Asterisk PBX
(Adam Molin)2019, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/136183 | Informační a komunikační technologie / Mobilní technologie | Theses on a related topic