Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Centrum, tísňových, volání, 112

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 4 5 » (celkem 45 prací)
Infekční pacient v péči Zdravotnické záchranné služby Moravskoslezského kraje
 (Miloslav KOZELSKÝ)

2017, Bakalářská práce, Lékařská fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

http://theses.cz/id//x981pg// | Specializace ve zdravotnictví / Zdravotnický záchranář | Práce na příbuzné téma

Infekční pacient v péči Zdravotnické záchranné služby Moravskoslezského kraje
 (Miloslav KOZELSKÝ)

2016, Bakalářská práce, Lékařská fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

http://theses.cz/id//jbmj8f// | Specializace ve zdravotnictví / Zdravotnický záchranář | Práce na příbuzné téma

První psychická pomoc a činnost interventů Zdravotnické záchranné služby Moravskoslezského kraje
 (Milan KRÁTKÝ)

2017, Bakalářská práce, Lékařská fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

http://theses.cz/id//xgu9v2// | Specializace ve zdravotnictví / Zdravotnický záchranář | Práce na příbuzné téma

Analysis of employee satisfaction levels at call center company "Affiliated Computer Services Inc."
 (Diliara Bakirova)

2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//h2qml4// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma

Implementation of artifical intelligence services in cloud call centre agent panel
 (Adam Kovářík)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/85187 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Spokojenost pracovníků jako zdroj dalšího zkvalitňování služeb Call centra České pošty Ostrava
 (Klára Baťová)

2019, Bakalářská práce, Dopravní fakulta Jana Pernera / Univerzita Pardubice

http://theses.cz/id//974ems// | Dopravní technologie a spoje / Management elektronických komunikací a poštovních služeb | Práce na příbuzné téma

Analýza zadavatelů projektů pro outsourcing služeb call centra Teleperformace v České republice a návrh metodiky pro odhad základních parametrů trhu
 (Ondřej Branda)

2012, Bakalářská práce, Dopravní fakulta Jana Pernera / Univerzita Pardubice

http://theses.cz/id//1vvyw6// | Dopravní technologie a spoje / Management, marketing a logistika ve spojích | Práce na příbuzné téma

Efektívna komunikácia v call centre vo vybranej finančnej inštitúcii
 (Martina Kusebauchová)

2012, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

https://is.ambis.cz/th/t4sdt/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma

Analýza požadavků klientů Call centra na trhu bankovních služeb
 (Kamila Prokopová)

2011, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/84745 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Zvýšení efektivnosti provozování a poskytování služeb call centrem společnosti Veolia Voda ČR
 (Jakub Lavrenčík)

2012, Bakalářská práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc

http://theses.cz/id//4n8nut// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 4 5 » (celkem 45 prací)