Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Centrum, tísňových, volání, 112Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Infekční pacient v péči Zdravotnické záchranné služby Moravskoslezského kraje
(Miloslav KOZELSKÝ)2017, Bakalářská práce, Lékařská fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//x981pg// | Specializace ve zdravotnictví / Zdravotnický záchranář | Práce na příbuzné téma
Infekční pacient v péči Zdravotnické záchranné služby Moravskoslezského kraje
(Miloslav KOZELSKÝ)2016, Bakalářská práce, Lékařská fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//jbmj8f// | Specializace ve zdravotnictví / Zdravotnický záchranář | Práce na příbuzné téma
První psychická pomoc a činnost interventů Zdravotnické záchranné služby Moravskoslezského kraje
(Milan KRÁTKÝ)2017, Bakalářská práce, Lékařská fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//xgu9v2// | Specializace ve zdravotnictví / Zdravotnický záchranář | Práce na příbuzné téma
Analysis of employee satisfaction levels at call center company "Affiliated Computer Services Inc."
(Diliara Bakirova)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//h2qml4// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Implementation of artifical intelligence services in cloud call centre agent panel
(Adam Kovářík)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85187 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Spokojenost pracovníků jako zdroj dalšího zkvalitňování služeb Call centra České pošty Ostrava
(Klára Baťová)2019, Bakalářská práce, Dopravní fakulta Jana Pernera / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//974ems// | Dopravní technologie a spoje / Management elektronických komunikací a poštovních služeb | Práce na příbuzné téma
Analýza zadavatelů projektů pro outsourcing služeb call centra Teleperformace v České republice a návrh metodiky pro odhad základních parametrů trhu
(Ondřej Branda)2012, Bakalářská práce, Dopravní fakulta Jana Pernera / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//1vvyw6// | Dopravní technologie a spoje / Management, marketing a logistika ve spojích | Práce na příbuzné téma
Efektívna komunikácia v call centre vo vybranej finančnej inštitúcii
(Martina Kusebauchová)2012, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/t4sdt/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Analýza požadavků klientů Call centra na trhu bankovních služeb
(Kamila Prokopová)2011, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/84745 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Zvýšení efektivnosti provozování a poskytování služeb call centrem společnosti Veolia Voda ČR
(Jakub Lavrenčík)2012, Bakalářská práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc
• http://theses.cz/id//4n8nut// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma