Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
RuskoKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Udržitelnost luxusních módních značek z perspektivy vybraného segmentu spotřebitelů
(Marie Balášová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92248 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Metody měření spokojenosti zákazníků v segmentu luxusních vozů
(Dagmar Šafránková)2010, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zstds/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
(Tomáš Jarolím)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76733 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
(Ekaterina Čistova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//x4xkom// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketingové nástroje v segmentu s luxusními šperky a preference luxusních šperkařských značek
(Julie Hojdyszová)2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//y1c1pq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Luxury Brands in Digital Age - Keeping up With Changing Customers
(Nataša Savić)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69146 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Chinese consumers' purchasing motivation of luxury products online
(Xinyu Liu)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86845 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
(Andrea Maria Ivanof)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85945 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
(Štěpán Najman)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87538 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Counterfeiting: Fake Goods Production and its Impact on the Market of Luxury Brands in the U.S.A. and China
(Ariuna Choizhalsanova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82859 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma