Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Fenomény, informačního, věku

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

MARKETING STRATEGY FOR THE LAUNCH OF A NEW PRODUCT IN THE CZECH MARKET FOR A STARTUP COMPANY
 (Darshan Nicolas Teji Singh Mejia)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/71275 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma

Informační potřeby, vnímání knihoven a informačních zdrojů ve společnosti (se zaměřením na akademické prostředí)
 (Kateřina Drábková)

2007, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/okfka/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma

Evaluation of Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing Justification in the Company Rosneft in Comparison with ExxonMobil
 (Daria Shishkina)

2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/semat/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma

Mýtus informačního přetížení: Evidence reálnosti fenoménu ve výzkumech knihovnictví a informační vědy
 (Jan Vokřál)

2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/rrf7a/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma