Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Fenomény, informačního, věkuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
MARKETING STRATEGY FOR THE LAUNCH OF A NEW PRODUCT IN THE CZECH MARKET FOR A STARTUP COMPANY
(Darshan Nicolas Teji Singh Mejia)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71275 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Informační potřeby, vnímání knihoven a informačních zdrojů ve společnosti (se zaměřením na akademické prostředí)
(Kateřina Drábková)2007, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/okfka/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Evaluation of Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing Justification in the Company Rosneft in Comparison with ExxonMobil
(Daria Shishkina)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/semat/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Mýtus informačního přetížení: Evidence reálnosti fenoménu ve výzkumech knihovnictví a informační vědy
(Jan Vokřál)2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rrf7a/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma