Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komunikační strategie při uvedení nové kolekce sportovních oděvů na trh
(Daniel Kříž)2012, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//984fxj// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Identifikace postojů spotřebitelů ke značkám na oděvním trhu
(Lenka Kučerová)2019, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/135326 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Postoje spotřebitelů k zastarávání výrobků
(Tiep Tran Xuan)2020, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kvcoh/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Postoje spotřebitelů k biopotravinám
(Anna Simeonovová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vc5fz/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
(Ornella Kim Buxbaum)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82493 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Povědomí a znalost značky společnosti Coca Cola
(Karolína Ivanovová)2016, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/113265 | Hospodářská politika a správa / Ekonomická žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Znalost a vnímání značky XY
(Martina Vajdáková)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2qabg4// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza konkurence firmy Roltechnik, a. s. se zaměřením na znalost značky
(Ilona HARÁSKOVÁ)2009, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//knblmc// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma
Znalost a vnímání značky H&M u generace Y v České republice
(Hana Dupalová)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//dy7hyo// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
(Anastasiia Kalchenko)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/awjq5/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma