Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
(Alina Koltykova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eljqn/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
(Ariyo Simeon Adebayo)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ubps5/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Analyses of social media marketing across culture: Consumer Behaviour on Facebook between Cultures
(Mohit Vaghjibhai Thumar)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//3ktvdc// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
The Role of the Social Media Marketing in Consumer Behaviour
(Assel Nabiyeva)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//mqdhq6// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
(Karina Zaripova)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jubav/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Marketing and Consumer Behavior; The Impact of Branding
(Ali Karimli)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w2c5w/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
The influence of marketing stimuli on consumer (purchasing) behaviour in times of COVID-19. A comparative study on personality types and the context of subcultures.
(Robin Dekker)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87868 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Online marketing na sociálních sítích
(Veronika Kostorková)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/kktpq/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
(Andrej Filous)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/c651o/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
(Olga Havlíčková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46589 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma