Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 12 prací)
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
 (Lucie Lichnovská)

2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/opb2z/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Spokojenost zákazníka na trhu s fitness službami
 (Martin Musil)

2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//v3xtwp// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma

Spokojenost zákazníků vybrané firmy
 (Eliška HNÍZDILOVÁ)

2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

http://theses.cz/id//kaf1z6// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma

Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
 (Alžběta Chocholová)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze

https://is.vsh.cz/th/dske6/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma

Spokojenost zákazníků vybraného podniku
 (Jan Noháč)

2020, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva

http://theses.cz/id//s4fihy// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma

Analýza automobilového průmyslu ČR se zaměřením na zákaznickou spokojenost v oblasti osobních vozů
 (Milan KARLÍK)

2016, Diplomová práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//nndhnh// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
 (Jayesh Rane)

2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/l8rhw/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma

Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
 (Lucie Šperková)

2015, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/78568 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Digital maturity level and success in customer acquisition - Strategic impulses for staying competitve through potentials in customer profiling - a study in the oil and gas industry
 (Dominique Ellen Michaela Futterer)

2024, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//evsxph// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma

CUSTOMER SERVICE QUALITY, CUSTOMER RETENTION AND SWITCH INTENTIONS: A GHANAIAN RETAIL BANK'S CUSTOMERS VOICE.
 (Justice Banahene)

2024, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště VŠCHT Praha / Vysoká škola chemicko-technologická v Praze

http://theses.cz/id//edu3lo// | Sectoral Management / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 12 prací)