Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
A Competitiveness Analysis of Vasky trade s.r.o.
(Zuzana Bojnanská)2019, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//dm67gq// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Theses on a related topic
A Competitiveness Analysis of PKS okna a.s.
(Ludmila Rolinková)2017, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//b4rvsh// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Theses on a related topic
A Competitiveness Analysis of Cykloservis Zlín
(Daniela Sedláčková)2018, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//8gb2pg// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Theses on a related topic
An Analysis of the Competitiveness of an Event Agency in the Zlín Region
(Andrea Čožíková)2016, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//07iilr// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Theses on a related topic
An Analysis of the Competitiveness of a Selected Czech Company
(Gabriela Kopecká)2016, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//yk5tt6// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Theses on a related topic
A Competitiveness Analysis of the Construction and Distribution Company Izolinvest, s. r. o., Focusing on Waterproofing Membranes
(Lucie Zlámalová)2017, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jg3oa2// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Theses on a related topic
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Theses on a related topic
Vliv omnichannel prodejní strategie na úspěšnost prodeje léčivého přípravku v OTC segmentu léčiv/ The influence of an omnichannel sales strategy on the success of the sale of a medicinal product in the OTC pharmaceutical segment
(David Bláha)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//vmmrxn// | Master of Business Administration (MBA) / | Theses on a related topic
Vliv cen energií na náklady firem v ČR, ceny jejich produktů a jejich konkurenceschopnost
(Myriam Alvarez)2022, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/kjgzs/ | Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby | Theses on a related topic
Evaluation of Financial Risk in Apple Company
(Boyang Li)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/140000 | Hospodářská politika a správa / Finance | Theses on a related topic