Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
módaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Attitudes towards sustainability in the fast fashion industry among young consumers in the Czech Republic
(Sabrina Mamedova)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92452 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
(Gyuzal Kuspakova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/81715 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Consumer behavior in fashion industry.
(Komal Verma)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//m5y3o9// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
The effects of sustainable marketing on customers to consider environmentally conscious product in fashion industry
(Selin Senyuva)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/e1wbf/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Sustainable development and fashion industry - together or apart? The empirical evidence analysis
(Kristina Simakova)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//eya183// | Economics and Management / European Agrarian Diplomacy | Práce na příbuzné téma
Generation Z buying behavior in fashion industry
(Yelyzaveta Vasylieva)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89898 | Management / | Práce na příbuzné téma
Dopad greenwashingu fast-fashion reťazcov na nákupné správanie spotrebiteľov
(Júlia Surová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85771 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
CSR jako nástroj hodnocení praktik ve fast fashion odvětví a ukazatel možných příležitostí pro budoucí vývoj módního průmyslu
(Nela Votápková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90199 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vliv udržitelnosti fast fashion značek na věrnost zákazníků
(Veronika Lopatová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91607 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské efekty a greenwashing ve fast fashion
(Barbora Kučerová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94358 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma