Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Automobilový průmyslKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv země původu na rozhodování spotřebitele o koupi nápojů
(Petra Trlicová)2019, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/135328 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv země původu značky na formy vstupů na zahraniční trhy a tržní strategie
(Petra Hartmanová)2016, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//o258xx// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma
Analysis of the ŠKODA brand perceptions on different markets
(Jiří Doležal)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84184 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Web3 strategy for automotive brand
(Tereza Pluhařová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88964 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Škoda Auto Brand Positioning in Strategic Markets
(Anna Voronina)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/65619 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Efektivní uplatňování IMK pro vybranou značku Škoda Mladá Boleslav
(Sára Kolmanová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e35gw/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma