Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Nákupní chování

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 26 prací)
Generation Y's perception towards purchasing "Made in China" specified segments: Implication for Apparel Industry
 (Natália Sečányová)

2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//2sh7nc// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma

Generácie Y a Z v galérii
 (Sabina Pavlíková)

2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/zsfnj/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Kvalita pracovního života generace X a Y
 (Bibiána Fejedelemová)

2020, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ef1yc/ | Veřejná a sociální politika a lidské zdroje / Personální management a organizační rozvoj | Práce na příbuzné téma

Generation Y: An Analysis of Their Language and Other Characteristics
 (Jana BOBEKOVÁ)

2013, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//weucd8// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma

Komparace spotřebitelského chování v kavárnictví v regionech Brno a Jekatěrinburg
 (Mariia Pasitova)

2021, Bakalářská práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//g4uijy// | Regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma

Soubor publicistických textů „Na kávě s...“ v deníku MF DNES (v regionální příloze Brno)
 (Marcela Svobodová)

2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/pc9qs/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 26 prací)