Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Destinační marketing a management
(Jitka Kocková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/21243 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
(Aneta Bahelková)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ulh6z/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
The Image of the Czech Republic in Finland in Tourism Context
(Stanislav Selecký)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//pseszm// | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Destinační marketing a management - současný stav v České republice
(Ivana Stojánková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//9ptzlw// | Ekonomika a management / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Destinační marketing a management - současný stav v České republice
(Veronika Sýkorová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//2wlcep// | Ekonomika a management / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Porovnání marketingu destinací České republiky a Ruské federace
(Regina Česenková)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iia63/ | Filologie / Ruština se zaměřením na oblast firemní praxe, služeb a cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Image Polska jako destinace cestovního ruchu v České republice
(Veronika JIŘÍČKOVÁ)2018, Diplomová práce, Fakulta tělesné kultury / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//f20d2p// | Tělesná výchova a sport / Rekreologie | Práce na příbuzné téma
Image České republiky na francouzském trhu cestovního ruchu
(Karolína ŠIŠPELOVÁ)2020, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//i3i04k// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv veletrhů a kongresů na budování image destinace ČR.
(Barbora Vokounová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34159 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Corporate identity a image Česka jako turistické destinace
(Žaneta Kubíčková)2013, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//8pphn0// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma